pinkymoms Mizgin_gedik ben 30.haftamda anca karar verebildim çok zorlu bi süreçti 😄 Melisa olucak inşallah ama azra mihra miray esma cemre de baya düşündüğüm isimlerdi
Firdevs69 pinkymoms ben 37+ 3 anca bugün karar verdik sanki ama bakalım ne olcak hayla net değiliz 😄🙈🤦🏼♀️
Tuliy5 pinkymoms Melisa ismini iyi araştır canım. Yunan mitolojisinden gelen bir isim Alıntı: Tanrıça Demeter’in rahibesi Melisa. Komşuları tarafından taşlanarak öldürülmüştür Melisa. Sonrasında Melisa’nın cesedinden arı sürüsü doğmuştur.
Firdevs69 Mizgin_gedik Aymina ismi hoşunuza giderse düşüne bilirsin hem ben çok kişide duymadım atta bunu hiç duymadım çoğunlukla Aymira aysima gibi isimler var Aymina görmedim
Morika Son dönemlerde çok garip isimler dönüyor, çocuklara kötülük eder gibi, söylemesi zor ve antipatik isimler yerine doğal ve bilindik isimler nasıl, Beren 💓 Farklı isterseniz, Miray, Sera, Hilda
2anneoluyorum Mizgin_gedik bizde çok düşündük sonunda karar verdik ela olucak ismi babasının adı emre ’E si hilal in L si oğlumuz adı Alinin A sı Ela ❤️🤩