Ozlem2206 Handannn35 ben ikinci dozu gebeliğimi bilmeden olmuştum 10 gün sonra öğrendim 5+4 haftalıktı şuan 26 olduk çok şükür gelişimi 2 hafta önde ilerliyor maşallah korkmayın aşının bir zararı olmaz en azından virüsten daha kötü değildir diye düşünüyorum😌
Eliffezell Handannn35 cumartesi günü 24. Haftamda ilk doz sinovac aşımı oldum. Öncesinde Covit geçirmiştim ve hiç aşım yoktu aşıtı çok büyüttüm kafamda korkmuştum ama çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı 2 gündür hiç yan etki yaşamadım
Kumsalsmom Handannn35 gebelikten önce bir doz olmuştum 4 aylıkken ikinci doz oldum valla çok şükür bişey yok olduktan bikaç gün sonra doktora gitmiştim hareketleri de yerinde çok şükür endişe etmeyin