yaseee_y Merhabalar 32 haftalık hamileyim birkaç gündür hafif sancılı kasıklarıma doğru batma hissi, kalça ve bel ağrısı, bacağımın arasında yürürken ağrı gibi şeyler yaşıyorum sizce erken doğum belirtisi mi ?
Smyyetunc Bende 30.haftadan sonra oldu şuan 38+5im hala çekiyorum o ağrıları doktorum normal olduğunu söylüyor korkmayın bence