Canım herkes yaşadığını bilir tabiiki inşirah süresi oku bol bol bu dönem hormonlar duygular zaten ağır geliyo bide eşi insanın anlamayınca çaresiz hissediho insan ama elbet geçiçek hamilelikte biticek sen düşündüklerinde kalıcaksın herşey olucana varır sessiz kal bebeğini düşün