edayaz Iyi aksamlar, Ben 12 haftalik hamileyim 4 haftadir kahve rengi lekelenmem oluyor böyle bi durum yasayan oldumu acaba?Duphaston kullaniyorum bir faydasi varmi onuda bilmiyorum..
edayaz seddkilic05 Sizinde böyle uzun sürdümü acaba? Dün gittim hersey normal dedi kanamayi nerden oldugunu bulamadi
seddkilic05 edayaz uzun sürdü benimde hala da arada geliyor kahverengi leke daha çok adet zamanımda geliyor her gitmem de hiçbir sorun yok normal diyor bebeğimmmin hareketleri de normal bende de fizyolojik bir sorun yok hepimizin vücudu hamileliği farklı yaşıyor olabilir doktorunuz sorun yok dediyse yoktur ama rahat hissetmek istiyorsanız başka doktorada görünün derim
Bsrbsrrr edayaz yani bende 11. Hafta dan beri aynı sorunu yaşıyorum ilk bende kıpkırmızı geldi bir sorun yok dendi progestan iğne kullanıyorum iğne bittikren sonraki gün tekrar kahverengi lekelenmem oluyor tekrar iğne falan, suan 13. Haftadayım
edayaz Hafize3536 özel doktora gidiyorum birde her hafta hasteneye gidiyorum bakiliyor birsey yok diyorlar ama bukadar uzun sürmesi cok korkutuyor beni. cok tsk ederim yardimci oldugunuz icin
edayaz seddkilic05 Aynen bende sizin gibiyim suanda hic bir problem yok bebek iyi dediler cok sükür dün ama iste cok korkuyorum birsey olcak diye allah yardimcimiz olsun insallah sag salim kucagimiza aliriz bebeklerimizi
Hafize3536 edayaz merak etme korkma bişey yok diyorlarsa yoktur sitres yaparsan daha cok etkilenirsin bende 12 haftalık hamileyim düşünme ilaçlarını iç ani hareketler yapma elinden geldiğince uzan dinlen 🙏🏻
seddkilic05 edayaz inşallah canım korkma sağl salim alcaz merak etme sorun yok dendiyse de stres yapma
Beyzakrpzz edayaz vajinal kullanımın daha etkili oldugunu okumuştum , onu denemiyorsan deneyebilirsin
edayaz Hepinize cok tesekkür ederim kizlar icimi rahatlattiniz allahim insallah hepimizin bebeklerini kucagimiza saglikli bi sekilde almayi nasip eder🌸