Mom6545 ben doktora gıttım hatta.Yıyorum insan yemek yerken bile acıkır mı artık aglıyordum çünkü yedıgım halde aç oldugum için baygınlık gecırıyordum nerdeyse elım ayagım tıtrıyordu.Doktor cok normal dedi.Caresi yanımda cubuk kraker ve cıkolta tasıyorum o aclık hıssı geldıgı an hemen yıyıp su ıcıyorum şükür 4gündür yok