smmamoms inciirem lansinoh krem ve gümüş kapak çok iyi geliyo. Benim de öyleydi krem sürüyordum hep 36dan sonra da gümüş kapağa başladım emziriyorum 5 gündür sıfır yara
deletedmom87894 Twşekkürler kızlar gümüş kapağı ben doğumdan sonra oluyor diye biliyordum araştırayım
incisu deletedmom87894 göğüs ucu çatlak kremleri de işe yarıyor mustelanın kini aldım ben sızladığı an sürüyorum geçiyor 10 dk sonra
Denizvegokyuzu deletedmom87894 Benimde çok acıyor ağrıyordu duramıyordum. Kalçamı ve göbeğimi yaglarken göğüslerimi de düzenli olarak nemlendirdim. Şimdi çok daha iyi tavsiye ederim 🤗👍🏻🤗
anneyimmm_ deletedmom87894 o bi hassasiyet sonra geçiyor en azından benimki geçti, vücuduma sürerken sürekli zeytinyağı sürdüm özellikle uçlara, şimdi oğluşum acıtsa da görümcem falan iyi yara olmuyor diyor zeytinyağının etkisi olduğunu düşünüyorum
Esraengin06 Kizlar bende 31 haftaligim ağrım falan yok hamilelikte sıvı falan geliyormuş tü sizdede oldumu bende hiç böyle bitmesin şey olmadı göğüs ucum da yok sütüm gelmiycrk emziremiycem bebeğimi diye korkuyorum