mucizegebelik6 Bugun ayrıntılı ultrasonsa 1 tur boyunda kordon dolandığını söyledi doktor. Bu haftalarda dolanma olup açılan oldumu kızlar biraz telaşlandım ama doktorum açılır dedi bilemedim 🤷♀️
bebegimizibekliyoruz1 mucizegebelik6 benim 30dan beri dolanık 38 im hala açılmadı doktor zaten açılmayabilir diyor hareket takibi yap gün içinde en az 10 hareket etmesi lazım haftam erken düzensiz hareket eder deme benim hiç düzensiz değildi hep kıpır kıpır
mucizegebelik6 asyaninanneyim insallah ya cok tedirgin oldum. Bundan sonra hep sola yatmaya calisicam
asyaninanneyim mucizegebelik6 alakası yok kuzu ben sağa yatıyorum hep inan alakası yok sonradan kendi kendine acılıyo zaten daha haftan kücük icini ferah tut
mucizegebelik6 bebegimizibekliyoruz1 haftam erken ama gunluk hareketlerini hissediyorum sizin haftanizdaki kadar cok degil tabi. İnsalah bi sıkıntı olmaz 🙅🏼♀️ bizim gibi burundan ağızdan nefes almadıkları icin içim biraz rahat ama umarım beslenme akışı iyi ilerliyordur
bebegimizibekliyoruz1 mucizegebelik6 evet dediğiniz doğru kordondan gidiyor besin oksijen ama insanın içini tedirgin ediyor internette yazanları okuyunca
mucizegebelik6 bebegimizibekliyoruz1 internette genel olarak sıkıntı olmucagi yazıyor insallah oyle de olur saglicakla alalım bebisleri kucağımıza ☺️