Feyza12 28+5 gğnlük hamileyim ve karnım ancak 5 aylık hamileler kadar bugün birisiyle karşılaştım bebeğin küçüktür ondan karnın büyümüyor dediler tamam karnım küçük ama daha sadece 5 kilo alabildim aslında ufak tefek bi bayanda degilim iri bi bayanım diyebilirim çok kafamı kurcaladı bu soru doktorada ta bayramdan sonra gidecem. Sizce böyle az kilo almak yada karnı küçük olmak avantaj mı dez avantaj mı 😓
Ummi Feyza12 sacmalik tabikide ic karnin genis oldgu icndr kimisnin hic ckmio insanlra bakma sacma sapn konsyolr
Pinarbeki Feyza12 hiç kafana takma canm iç karnın geniştir fazla göbeğin olmaz ki belli bir haftadan sonra daha çok büyüyor derler. Bebeğin haftasıyla uyumlu olsun varsın gobusler olmasın sen içini rahat tut canm
Feyza12 Ummi bakmıyorum aslında takmayan birisiyimdir ama insan sinir oluyor hormonlardandan da dolayı çok sinirleniyorum galiba 🙈
Feyza12 Pinarbeki bilmiyorum işte doktora bayramdan sonra gidecem en son gittiğimde doktor bi sorun olmadığını boyu kilosu iyi olduğunu soylemişti
AslNur Feyza12 benimle aynısın 28 haftalık hmileyim 5 kilo aldım neredeyse anlaşılmıyor hamile olduğum üstelik iriyimdir balıketliyimdir normalde Doktora sorduk çok normal herşey desi maşallah ki bir sıkıntı yok yani şanslı olanlardanız
hilaldmr Feyza12 Meraba 29+3 haftaligim bu son 1 haftadir karnım ekstra hızlı büyüyor 😊5 aylıkken benimde öyleydi ama bi anda kocaman oluveriyor
Melikeznar Feyza12 bende 31 haftalığım herkes karnımın küçüldüğünü söylüyor çok enteresan küçük kalmıs demiyolarda küçülmüş diyolar baya bi moralim bozuluyor. Bebeğim sağlıklı olsun zamanında gelsinde varsın karnım küçük kalsın napıyım😕
hilaldmr Feyza12 aa pardon sizinle aramizda 1 hafta var ben yanlış anlamisim 😁iç karniniz genişmis çok sanslisiniz
Zeynepreyyan Feyza12 fazla kilo almamak çok büyük avantaj senin kilo Alman değil bebeğin kilosunun normal olması önemli. Çok kilo almamanda karnını büyük göstermez . Bazıları çok kilo almak ve karnın çok büyük olduğunu çok iyi bir şey sanıyor . Maşallah aldığın kilo gayet iyi karnın boyutunu da takma kafana
Aleynaarslan Feyza12 5 Aydan sonra büyüyor karın benimde öyleydi sinir oluyordum herkes dalga geçiyordu bebeği evde mi bıraktın falan diye 5 Aydan sonra bi büyüdü şimdi mutfak tezgahına yaklaşamıyorum bebeğin kilosu falanda gayet yerinde yani kasma kendini sen boşver söylesinler ama gerçekten çok sinir bozucu sinir oluyorum öyle insanlara iç karnın geniştir ve bu avantaj bence karnın fazla büyümüyor son aylarda zaten biley yapamıyorsun göbeğinden içimi rahat tut şimdiden sonra büyür
Aleynaarslan Feyza12 ayrıca ben o haftadayken 3 kilo almıştım sadece 🙈 sonradan bi kilo aldım tam aldım 😂 60 la hamile kaldım şuan 73 kiloyum ve 38+5 günlüğüz
umranozby Feyza12 önemli olan bebeğinizin sağlıklı olması benim göbeğim çok erken cıktı bende küçük olmasını isterdim 27 haftadayım dönerken zorlaniyorum yer çekimine yenik düşüyoruz 😂😅
GokceGenc Feyza12 bebeğin kilosunun onla bi ilgisi yok canım bnde bugun detaylıya grdim karnım cok yok bnmde ama bebek gayet iii dedi 21+6 hafta 480 gr dedi.. yani anlıcan onla bi ilgisi yok cnm takma kafana..
Duyguynrky Feyza12 valla bence avantaj kaldı 40 günüm karnım 5 aylık hamileler gibi. Yatarken bu boyuyla bile zorlanıyorum. Bebeğimde haftasında gidiyor aslında önde gidebilirdi ama benim rahatsızlığımdan dolayı tam bebeğe geçiremiyorum yediklerimi 34.haftam bitiyor 11 kg aldım. Bana da bir bayan demişti ki göbeği küçük olandan korkcan 3.5 kg doğurur çocuğu demişti 😂 tek pozitif yaklaşan o oldu. Ama ben göbekle bebeği bağdaştırmıyorum. Görümcem 18 kg aldı göbeği kocamandı bebek 2.300 doğdu yani göbekle bağlantısı yok takma sallama günlük hayatın için çıkmıyor olması büyük avantaj öne doğru eğilebiliyorum. Ayak tırnaklarımı kesebiliyorum bakma millete sen
Pinarbeki Feyza12 sorun yoksa için rahat olsun he de geç ağzı olan konuşuyor zaten sen kendini uzup bebiside etkileme canm