Bebiscann SeyranKor ha canım yukarı baktım sezeryanmışsın iki aydan önce takma korse, dar tayt giyebilirsin, 2 ay bitince korse tak
Tu_57 Bebiscann cnm asıl dogum sonrsi 40 çıkana kadar takması lazım 2 ay sonra takınca bi faydası olmaz
eymeninannesii Tu_57 ayy süper cnm Daha yeni hamileyim ama bu kez ihmal etmicem bi de korsenin markası nedir
Tu_57 Cnm bn bimden almıştım korseyi herhangi bir korse olur önemli olan düzenli tamk 40 çıkana kadar ck önemli takmak