minik4550 evet cok ortalikta olmayınca goze batiyor. Biraz askeriye tabanli olunca sıkı yonetim 🤣 sabah 7 aksam 6 iste 🤷🏻♀️😁 yoruluyor insan 🙄 sizinki de zor evde olmak daha zor. Suan allahtan bir sey bekleyenim yok. Yemek temizlik camasir. Esim sagolsun yapabildigini yapiyor abla geliyor 15 te bir. Yemegi de disardan ya da makarna vs idare ediyoruz. Eskiden dort dortluk evin isini de yapardim calisirdim da. Kendimi taniyamiyorum artik. 😂 Aksam hep uyuyorum 😬
Bebeklerimizi kucaklayınca tüm dertler gider insallah en azindan eski enerjimi özlüyorum 😁