guzelbebegimmmmm Selam hanımlar, 27. Haftama girdim bugün. Şimdiye kadar baş aşağı olan bebişim makat gelişe dönmüş. Çok stres oldum. Doktorum döner dedi ama endişelendim bayağı 😔 var mı böyle olup dönen?
sunashn50 guzelbebegimmmmm 30. Haftada döndü bebeğim sizinki de döner inşallah daha çok var tanık oldum dönüp 37 de bile tekrar makat geliş olup tekrar döneni
hunilimom guzelbebegimmmmm benim kızım 36 da dondu daha küçük yeri geniş döner en geç 38 e kadar bekliyor doktorlar sonrası biraz zor oluyor ama imkansız degil
Ebrudrgt guzelbebegimmmmm benim 35te dondu canm normal ya donup donup tekrar dogum pzisyonuna gelir o ☺
Cenaz_18 Döner bence 38 haftaya kadar zaman var benim kizm da makat gelişti ve malesef bekledik 39 a kadar dönmedi . Ama arkadaşımın 36 dan sonra dönmüştü bı anda
babynil @guzelbebegimmmmm ben canim makat gelisti duzenli yuruyusle dogum pozisyonuna cevirdik. Sonra yuruyusu biraz aksatrim ve malesef stress yuzunden geri dondu 🤦🏻♀️
guzelbebegimmmmm babynil dün gece çok stresli bir şey yaşamıştım. Bugün dönmüş. Ondan mı oldu acaba 😢
Aslhn12 Canım niye dönmesin ben 33. Haftada kontrole gittiğimde makat gelişti. 35. Haftada bir baktık ki dönmüş . Yani şu an zaten erken kafana takma
babynil @guzelbebegimmmmm olabilir benm oyle oldu malesef. Bi de artik 3.donmesi oldugu icin suan kendi donerse die beklioruz bi de 35deyim artik ben. Sizin zamaniniz var duzenli yuruyus yapin doner o
guzelbebegimmmmm Teşekkür ediyorum yanıtlarınız için 🌸 insan bildiği halde korkuyor napalım 😔😔 sağlıklı olsun da bebeklerimiz
Elalayla Şuan yeri bol sürekli pozisyon değiştirir. Benimki normaldi sonra makat geliş oldu şimdi yine normale dönmüş .
Mervearc guzelbebegimmmmm benimde öyleydi youtubeeden makat bebek için egzersiz var doktorum onu önermişti, 2 ,3 kere yaptım bi sonraki muaynede bebek normale donmustu
Mervearc guzelbebegimmmmm gebe ütopyası paylaşmış makat duran bebekleri doğum pozisyonuna döndürmek diye başlığı