asellmom Damla04 bende 17. Haftamda kızım olucağını öğrenmiitim şuan 24 haftalığız hep kız dendi 😍 hala mutluluğunu yaşarım 🙏
asyaa0 Damla04 Hayırlı olsunn Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍🙏💜Ben de Pazartesi günü oğlum olacağını öğrendim doktor daha söylemeden oğlum kendini şak diye gösterdi sağ olsun 😂