dilarabltc Merhaba Hanımlar gebelikte deodorant kullandınız mı kullandıysanız ne kullandığınız çünkü zararları çok fazla kişisel bakım ürünlerinde nelere dikkat ettiniz cevap yazarsanız sevinirim😍
Misa34 dilarabltc bazen koltuk alti disinda hicbisey kullanamiyorum . Cnku hemen tikiyo . Cok dokunuyo.
okuyor dilarabltc Sebamed’in deodorantini kullanıyorum. Alkol, alüminyum yok. Yves Rocher yüz temizleyici kullanıyorum. Arada da burnum icin The body shop’un çay adaci peelingini.
Carriebradshow dilarabltc incia doğal roll on kullanıyorum. Hamilelikte güvenle kullanılabilecek doğal içerikli bir deodorant. Ter kokusunu da gayet güzel engelliyor.
incimercan dilarabltc başlarda koku hassasiyetim olduğu için rollon bile kullanamadım, limonlu kolanya kullanıyordum sadece😂. Sonradan deodoramt Nivea pudralı kullandım. Maske, cilt bakımına gitme , saç boyama vs güvenemediğim için yapmadım.
[silindi] dilarabltc naturalive roll on kullanıyorum, içeriği çok temiz ve ter kokutmuyor. Hindistan cevizi yağı kullanıyorum yüzüm içinde.
vgc Siveno rollon ve şampuan kullanıyorum çok kimyasal ürünler olmadığı sürece her ürün kullanılabilir bence ne kadar dikkat etsek de kimyasallar her yerde
Fatmanur123nrt dilarabltc benim doğum Eylül ayındaydı ve hamileliğin en güzel zamanları hep sıcak havalara denk geldi ve çalışıyordum aynı zamanda parfüm deodorant hepsini kullandım mecbur yüzüm icin temizleyici jeller falan da kullandım hep bi diş macunumu değiştirmek zorunda kaldım dişlerimde hassasiyet oluştu çektirdim birini 32 haftalıkken
Dilek9191 Bende araştırdım incia aldım kokusu bi tuhaf ama zararsız olması önemli olan zaten terlemede baya etkili fiyatıda uygun
vgc -PembePapatyam- canım ben de ağda yaptırdığım zaman yağ sürdüler çok tedirgin olursan silersin ağda kalıntıları geçince. Açıkçası banu çiftçi ve kağan kocatepenin makyaj, bakım ile ilgili videolarını izledikten sonra rahatladım parfüm de kullanıyorum cilt serumu da kullanıyorum krem de sürüyorum makyaj da yapıyorum siz de videolarını izleyebilirsiniz
-PembePapatyam- vgc zaten sürüp biraz sonrada duşa giriyorum o yüzden çok rahatsız olmadım ama yinede acaba mı diye düşündürdü videolarına bakıcam teşekkür ederim 💜
GamzeDurmus dilarabltc valla ben bu postu gördükten sonra tereddüt ettim ya Niveanın yüz temizleme köpüğünü kullandım bir kaç kez acaba sıkıntı oluyor mu hiç de duymamıştım sıkıntı olabileceği
Zehraspl dilarabltc ben farmasinin kisisel bakim urunlerini deodorant larini felan kullaniyorum canim tavsiye ederim hic bir zarari olmuyo tamamen dogal ve organiktir