Gmzze Arkadaşlar ilk gittiğim kadın doğum doktoru ciğer yememi kesinlikle yasaklamıştı size bu konuda bir şey dendi mi acaba
Melikeakarsu Gmzze yanı bebege bi zarari olmaz da halk arasında leke yapar diye bi soylenti var acaba onu mu demek istedi 🤷♀️
Boesie Gmzze Benim doktorum yasaklamadi hic bir sakatati fakat olculu yani ara sira ve cok iyi pismis olmasi gerekiyor dedi🤷🏻♀️ Bende ayda bir felan yiyorum canim cok cekerse
esmer3 Gmzze a vitamini çok yüksek diye yasaklanıyor ciğer bir çatalı bile lekeden dolayı değil. Ben hiç yemedim çok sevmeme rağmen
Zeytin20 Gmzze benim doktorum piştiği sürece yiyebilirsin dedi. Toksoplazma dan dolayı. Sizin bağışıklığınız yok demek ki bu yüzden olabilir.
Sevgibbd Gmzze vallah ben her şeyi yiyorum kendimi hiç bi şeyden mahrum bırakmıyorum zaten doktorumda hiç bahsetmedi yemeklerden falan 😋😋
Gmzze Ayy şüpheye düşmektense bebişiim için yememeye çalışayım.. antepliyim bir deeeeee öyle zor ki😚😚😃
Ssultannnnn Gmzze yuksek miktarda A vitamini barindirdigi icin bebege zarar verebilir. Ben gebelikten dolayi hic yemiyorum risk almamak icin.
Yagmurdgdgn13 Gmzze ilk üçay sakatat yenmemesi gerekiyor. Ama ben dayanamadım doktorum tam pişmiş şekilde aşırıya kaçmadan yiyebilirsin dedi. Çiğ olmamasına dikkat edin
Ssultannnnn Gmzze inan boylesi daha saglikli olur yine kontrole gittiginde doktorunada danisanilirsin detayli bilgi verir o da☺️