Feyzanur_ 3 ay olmuş daha çok normal değil mi ? 2 yıl bekledim bebeğimi tedaviler operasyonlar vs..
acele etme önce zihnini boşalt . Kafaya takarsan zaten olmaz.
Tahlillerini yaptır değerlerinde sorun var mı onu gör bir kadın doğum doktoruna görün yumurtalarına baktır.
Çocuk olmaması illa ki bir problem değildir. Bazen sadece vakti gelmediği için olmuyor