H78 Ne derece doğru bilmiyorum ama kasılmalara ve dolayısıyla erken doğuma sebep olduğunu okumuştum. Yanlış anlaşılmasın aşıyla karşı değilim. Ama kendi adıma 30. Haftadan sonra olmayı düşünüyorum. Zaten covid aşısı olacağım için bekletmem gerekiyor bir ay en az.