
Kızlar geçtiğimiz hafta yumurtlamayı gördüm iki çizgide kopkoyuydu. Adete 6-7 gün var. İki gündür kaşık ağrım var çok hafif adet olacakmış gibi ağrım oluyor ara sıra. Bende acaba yine mi yumurtluyorum diye test yaptım. Normalde çok daha silik çıkıyordu bu sanki iki gün sonra iyice koyulaşacak gibime geliyor ne dersiniz takip edeyim mi?