Ilk dogumun sezeryan 40. Haftada acil oldu. Ben hep normal doğuracağım diye doldurdum kendimi. Korkudan genel anestezi oldum.
Suan 2. Gebelik var ve dogum konusunda kararsizim.
Belden igne olunca agri kaliyor deniliyor. EPIDURAL adı galiba. Tecrubesi olanlar +larini ve - lerini anlatabilir mi acaba?