Ya kızlar 2 gündür vajınamın içi değilde üstü kaşınıyor enfeksiyon olabilir mi sizce. Genelde enfeksiyon ve mantar olunca iç kısmı kaşınır diye biliyorum yada kokulu akıntı falan olur ama bende akıntı var sarı akıntı kokusuz ama kaşıntı da var ne yapmalıyım