31+5 teyiz 🥰 hareketlerini çok net hissediyorum bazen tekmeleri can acıtıyor 🥲 uykular haram ne tarafa yatacağımı bilemiyorum 🧐 doktora 32.haftanın içinde gideceğiz merakla bekliyorum kilo ve boyunu çünkü annesi yeme-içme işini abarttı 😛😛 -umarım bebişime yarıyordur.
Bu arada kıyafetlerini yıkadım yerleştirdim hastane çantası için eksikler var onu da bu ay halledeğim 🤲🏻