Srap Kızlar 22 haftalık oldum buğün 2 tane çilek yedim mevsiminde değil biliyorum ama sizce birşey olur mu ki hormonlu filan
MerveeD Srap hıcc bırsey olmaz ben ruyamda gordum 12. Haftamda eşime anlattım canım istememesi ne ragmen almıs yedım ve bugunde annemler de yedım gc bır sıkıntı olmadı cok sukur
Srap Ayy inş kızlar eşim ye birşey olmaz diyor ama işte hormonlu olunca bebeğe zararlı olur ye aklıma geldi vücudun da beyninde diye