asude456 haftanız gayet iyi ha doğum zamanında bi solunumda bi sorun olursa da hiç merak etmeyein hemen bebeğe gereken tedavi uygulanıyor. Yani demem o ki beni göz önünde bulundurun ve gönlünüzü ferahlatın. Gebelik şekerim vardı 210 lara kadar çıkıyordu ve ağır bir covit geçirdim sonrasında 28+2 de acil doğuma alındım. 46 gündür küvezde bebeğim. Bizim yolumuz uzundu zordu ama bakın haftaya inşallah çıkacak ve kavuşucaz. Sizin haftanız gayet iyi, bolca inşirah suresi okuyun Allahın izni ile ciğerleride gelişmiş kendi de sağlıkla gelsin dünyaya.