esgun Bayankubra 12+1 de ikili tarama testine gittim. Bacak arası gayet belliydi ve cinsiyet de belli oldu. Doktor, ultrason cihazı ve bebeğin pozisyonu güzelse neden belli olmasın demek istiyorum😍👼🏼
Kibar_uslat Bayankubra ayy ins rabbim iki meyveden tatırsın benimde bir kız var allah herkesin gönlüne göre versın ins canm