Bebegim_54 Kizlar ya bisey sorcam gebeliginde bebeginin harekerleri cok yavas olup da sağlıklı bebegi olan bar mı benimki sanirim cok tembel bi bebe
Tugbaa2937 Bebegim_54 o tembel değil sakın akıllı bir bebek benimki gibi içerde maç yapsa tekmeleri ile ayy uyu diye yerinden fırlasan 😅😅 anne karnında neyse doğduğunda da öyle oluyorlar genelde sakin bir bebek olur insaAllah
Busra2013 Bebegim_54 benimkide cok tembel😏doktor tembel dedi mesela 27 haftsds cok cok iyidi hsreketleri 28+2 olduk pir pit arsds hissefiom o kdr
Bebegim_54 hunilimom benimki de oyle diyolarya yok uykudan uyandi yok canimi acitti felan diye ben sadece hafif kipirdamasini hissediyorum oda cok fazla bile degil
hunilimom Busra2013 doğdu canım 2.5 yaşında yasını. Gerektirdiği kadar yaramaz ama bebekliği de aşırı sakindi altını temiz tut karnını doyur hiç sesi cikmazdi 4. Ayda hastalandı da öyle ağlamasını duyduk
Alinim2008 Bebegim_54 benim ilk kızım öyleydi doğduktan sonra o sakinliği gitti tam bir küçük canavar oldu 😆 şimdi ikinci kızıma hamileyim gün içinde toplasan 2 saat bile durmuyor içerde bakalım doğunca ne olacak 😁
Bebegim_54 Alinim2008 ama benimki cok sakinn oyle tekme felan atmaz sadece hafif kipirdanir surekli degil oda
hunilimom Bebegim_54 valla benim ilk gebeliğimden burda bi grubumuz vardı hala da konuşuruz hepsinin hamileliğine şahit oldum anam çok hareketliydi bebeleri bana video atarlardı resmen dalga dalga olurdu karınları benim kız hiç ben dürtüyordum öyle oynardi
asude456 Bebegim_54 gebelik başindan beri öyleyse bebeğinizin hareket düzeni odur ani hareketsizlikler tehlikeli her bebeğin hareketi ayni olmuyor
Alinim2008 Bebegim_54 benimde ilk gebeliğimde öyleydi dediğin gibi tekme bilmedim ben ama çok şükür sağlıklı kıpır kıpır bir kızım var. Sen de içini ferah tut Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz her şey normaldir 🤲🏻