Ben de yeni dogum yaptım 13 gün oldu bizde de sarılık var. Doğum sonrası kontrole götürdünüz mü? Ben 2. Gün doktora götürdüm sarılığın az olduğunu söyledi, 2 gün sonra sağlık ocağına gösterin artarsa getirin değerine bakalim dediler. 2 gün sonra topuk kanı aldırmak için sağlık ocağına gittik orda da bakıldı yine az dendi. Siz de doğum sonrası kontrolüne götürürseniz mutlaka sorun sarılığı ne durumda bir de beslenmesini nasıl yapmalıyım diye de sorabilirsiniz. Doktorunuz nasıl besleme yapacaginizi mama vermenize gerek var mı yok mu söyleyecektir.