elfmoom doktoruma gönderdim ama pek önemsemedi. İnternette diyabetle ilişkilendirilmiş. Bana da şeker yüklemesi yapılmamıştı. Acaba şeker mi var, insülin mi üretemiyor vücudum diye düşündüm. Tokluk kan şekerimi ölçtüm evde 115 çıktı. Açlık 95-105 arası çıkıyor. Doktorum onu da önemsemiyor 🤷♀️