Merhaba ben birinci gebelikte çoçuğum çok geç gelişti ve kalbi yavaş attığı için durdu şu an ikinciye hamileyim ve yine bta değerlerim çok düşüyor doktorlar herhangi bir teşhis koymadı kan pıhtılaşmasından şüphelendiler böyle durum yaşayan başka arkadaşlar var mı Ankara’da bu konuda gidebileceğim bilgisine güvencek bir doktor biliyorsanız yardımcı olur musunuz
Ankara’da iyi bir kadın Doğum uzmanı önerebilir misiniz