ZehraTurkoglu Sweet_mom özele mi gidiyorsun kaç haftalıksın canım benimde 39+5 ama daha bişy demedi yarın kontrolüm var yarın kesin bişy der mi diye bekliyorum
Sweet_mom ZehraTurkoglu özele canım 39+2 yim cuma suni veya olmassa sezeryan dedi doktor bebek şuan 3700 skntı olurmuş
ZehraTurkoglu Sweet_mom geçen hafta gittiğimde 3.500 e yakındı kafası kanalda olduğu için biraz daha fazla olabilir demişti doktor yarın bakalım kaç çıkcak 😊
Sweet_mom ZehraTurkoglu tAm 39 iken benimki 3600 dü 40 i beklrsek 4 olur dedi omyüzden suni sancı vercek bna mantıklı bi kararmı bilemedim
4subat88 40+0 a kadar ne sancı ne açılma oldu kordon vardı zatenn suyuda çok azalınca sezeryana aldı hemen doktorum iyikide almis kaka da yapmis bebegim
ummuhancelik @Sweet_mom benim ölçümlerimde hep 3500 üzerindeydi en son hastaneye yattığımda 3950 ölçtüler 2 gün kaldım ama açılma yada sancım gelmedi kendi isteğimle hastaneden ayrılıp özelde sezaryen oldum ve bebeğim 3200 doğdu 🤷🏻♀️ Hiç belli olmuyor ölçümler birbirini tutmuyor 🤭