Brc_Brc Arkadaslar sonucu aldım çok şükürler olsun Rabbime hamileyim insallah sağlıkla kucagıma almayı nasip eder Rabbim ama hcg değerinden kac haftalık oldugunu anlayamıyorum siz biliyosanız sölermisiniz acaba? https://www.hizliresim.com/89bkqv1
Arifealkn Brc_Brc gebesin bence hayırlı olsun yinede beta hcg artışlarını takip ettir aile hekiminde😁
Neseeli Brc_Brc ben 7 ile öğrenmiştim kesin hamilesiniz hayırlı olsun ☺️Son adet gününüzden hesap edebilir siniz..
Kahveli Brc_Brc önce ki sonuclar kısmında bi önce ki gebelik mi ? Simdi çıkan değer 88 n altında cikmis kimyasal mi anlamadim
Brc_Brc Kahveli yok o ilk hamilelğim oğlum oldu cok şükür şimdi 2. Evladıma nasip etsin Rabbim insalah🙏
Brc_Brc 3+4 günlük o halde sat a göre cok tesekkür ederim hepinize Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin insallah🙏🙏
Gamzemahir13 Brc_Brc hamiilesin ama.cok.kucuk😊 hayrli olsn insllah ben 2.3 le ogrenmistim.dusun yani😊 3 gun snra 11 snra 60 fLan olmustu🤗
Zeyna27 Brc_Brc çok yeni haftaya vurma hemen biraz zaman geçsin adetin kaç gün gecikti gecikmediyse gecikmeden 10 gün sonra git direk keseyi gör kuzum hayırlı olsun canım
hafsam_omerim Brc_Brc evet hamilesin ama bence doktora gitmek için 1-2hafta bekle bebiş büyüsün direk keseyi görürsün
Brc_Brc Cok sağolun bende öle yapmayı düşünüyorum oğluma hamile iken ilk oldugu icin hemen gitmiştim yok kese stresi yok kalp atıyo stresi yasadım simdi gec gitmeyi düşünüyorum nasipse bisi olmazsa eger