Reis_Ailesi
@Selinkn
Oktay Altun u kesinlikle tavsiye etmiyorum. Giden arkadaşlarım da memnun kalmadı ben ilk hamileliğimde düşük yaptım sonrasında ilgilenmedi kürtajdan sonra hastaneden korona kapmıştım kanamalarım bi türlü geçmedi ilgilenmedi yani kısaca. rahim ağzında yara çıktı kürtaj sonrasıda. Ve bahane bularak sezeryena alıyor
Ben Rabia Nizam a gidiyorum fsm de özel kliniği var çok memnunum muayene ücreti 300 tl özel ebe (doula) ile çalışıyor mutlaka instagramdan takip et