Arkadaşlar 29+1 haftalık hamileyim erken doğum riskim var ama doktorum günde bir tane kullandığım coraspin ve oksaparı kesmiyor devam et diyor bende bir anda doğum olursa sezeryana alınırsam önceden bırakmamış olucam diye korkuyorum bilgisi olan var mı