Minikanne123 Kızlar iyi akşamlar 6+3′üm bugün karın ağrısı ve kahverengi lekelenmem oldu hemen doktora gittik, ultrason da az bişey kanama gördü ve 2 tane iğne yaprı. Progestan verdi. Böyle olup bebeği tutunan var mı?
okuyor Minikanne123 haftalar sürdü kahverengi lekelenmem. Progestani duzenli kullandım. Dinlendim. Hastane dışında araba yolculuğu yapmadım. Çok şükür bir şey olmadı.
Serapp11 Minikanne123 evde bol bol dinlenin su için ağır birşey kaldırmayın bana doktorum eşinizle birlikte olmayın demişti, eğer çalışıyorsanız rapor yazsaydı doktorunuz, ben biraz daha geç yaşadım ama çok şükür şuan 12 haftalık olduk.
Minikanne123 Serapp11 aynı şeyleri söyledi az kanama var ama haftaya gel kalp atışına bakalım dedi inşallah tutunur 🙏
yaprak55 Minikanne123 Benimde 4 haftamda yoğun bir kanamam oldu 2 gün hastanede yattık.İğne fitil serum ve progestan kullandım suan 10.haftamdayım hala ara ara lekelenme var ama bebeğimde sorun yok🙏Hala arada endişe duyuyorum ama.İnşalllah sizinde iyi yönde olur🙏
Serapcemre Minikanne123 canm lütfen hep uzan kalkma progestan fitil yazdır kendi doktoruna prolotun iğneye devam et o cok iyi benm 7-8haftaya kdr sürdü çok şükür geçti