bsrakaradayi Kızlar bebeğim 7 günlük 37 haftalık doğdu daha önce foto terapi aldı 11 e düşmüştü şimdi 19 olmuş tekrar foto terapi aldırıcaz. Var mı bunu yaşayan çok kötüyüm lütfen fikir verin.
Lulikli bsrakaradayi bebeklerin çoğu sarılık yaşıyor. Tedaviden sonra emzirmeye ek olarak mama veriyor musunuz? Çoğunlukla bebek tam anlamıyla doymadığı zamanlarda sarılık olur diye okumuştum ama bilemiyorum doktorunuz ne diyor?
Busrakzlkc bsrakaradayi sizin sanırım 2. Oldu düzgün besleyemiyorsunuz. Çünkü beslemeden kaynaklı yineler. Sık besleyin. Diper postunuza yapılacakları yazmıştm isterseniz tekrar okuyun uygulayın sonuç alacagınızı umuyorum
Nureylaa bsrakaradayi korkmayın sutunuz varsa bol bol emzirin yoksa da sürekli besleyin foto terapi de düşürür değerini stres yapmayın herhangi bir problem de olmaz foto terapide sadece vücudu kurur o kadar o da zaten geçen bi sey merak etmeyin üzmeyin kendinizi sağlıkla tekrar kucağınıza alın inşallah 🌸🌸🧿
300917 bsrakaradayi benim bebeğim girmişti bir gece kaldık. Anne sütüyle karıştırılarak hazırlanan aptamilin pahalı bir maması var. Ondan almanızı tavsiye ederim adını hatırlamıyorum eczaneye sorun ama anne sütüyle hazırlanan diye belirtin. Bebeğiniz hemen toparlanır.
YmnGzd Hiçç endişe etmeyin , ilk bebeğim 2 kez girdi birinde 3 gün sonra 4 gün kaldık hastanede bizde 17-18 değerle yatış yapmıstık. Düşüyor değer merak etmeyin bol bol besleyin
mzeak7 23 le 3 gün fototerapi almıştık.korkmayın.17 ile çıkış yapmıştık hatta.iyi besleyin.sürekli uyandırın emzirin.süt yetmiyorsa mama takviyesi yapın.fototerapide gözlerinin kapalı olmasına dikkat edin.göz bandı kaymasın.alması almamasından iyidir.
bsrakaradayi mzeak7 bu yorum bana cok iyi geldiii 🙏🏽 Aslında sütüm var ama küçük henüz ememiyordu artık sütümü sağıp biberonla veriyoruz artı mama takviyesi. Size ulasabileceğim numara sosyal medya vs var mı? Birşeyler soracağımmm
300917 bsrakaradayi ben şu şekilde yaptım mutlaka dene. İnsülin enjektörüyle besledim çünkü bebeğimin mememi çekecek takati yoktu. Bu şekilde bir buçuk saat arayla emzirdim ve doktor çok iyi düzelmiş dedi. Biberonla uğraşma zaten azcık enerjisi oluyor onu da emerken doyamadan uykuya kalıyor. İnsülin enjektörüyle dudağının kenarından damlat hem de biberona alışmamış olur
RumeysaNur34 bsrakaradayi benim oğlum uzun sürdü sarılık bağışıklık kazanmış demişti doktor bir kere 18 çıktı sonra 14 de eve geldik sonraki hafta 18 yine yükseldi tekrar 14 düşürüp eve geçtik en son zaten 2 gün kaldık iki fototerapi getirdiler kan alıp ankaraya gönderdiler doktor artık mama takviyesi yapmak zorundasınız demişti mamadan sonra toparlamıştı oğlum o kadar zor ki bilirim o ağladıkça ben kahroluyordum
bsrakaradayi RumeysaNur34 çok teşekkür ederim , bize hemsireler mama verin demediler herkes mama verme sütü istemez dedilee ah bilseydimmm
bykarakan bsrakaradayi benim kızım 21 le girdi akşam 9 da sabah 2 gibi taburcu olduk 9 a düşmüştü zaten 36 haftalık doğdugu için aptamiö prematil kullanıyorduk anne sütünün yanında 14 günlüktü o zaman ondan sonra atlattık sarılığı
RumeysaNur34 bsrakaradayi bizde son ana kadar vermedik canım ama her hafta yatılımız yapıldı hastalık bağışıklık kazandı psikolojik olarak çok yıprandık doktorumuzun tavsiyesi ile başladık hamdolsun iyi ki vermişim beni emmesede olur sağlıkla evimize geçtikten sonra gerisi hiç önemli değil gerçekten
bykarakan bsrakaradayi verdiğim mama prematüre ve düşük kilolu bebekler içindi 2.5 doğdu kızım 2.2 e düşmüştü öyle toparladık inşallah sizde hemen toparlarsınız