swetty_18 Kızlar merhaba..30+2 gundeyım ..yarım saat once ilk defa gobek deliğimin altında nabız atar gıbı kalp atısı gıbı bısey hissettim..cok rahat 5 10 dakıka sürdü aynı noktada..Hıckırık denılen sey bu mu?cok degısıkti
swetty_18 Aysununannesi00 teşekkür ederim canım ilk gebeliğim bıraz cahilim 😊 ama cok değişik ve guzel bir duyguymus