Busrademiir kese adetim 5 gün geciktiğinde gitmiştim ilk o zaman karnımdan bakıldığında görünmedi. Beta değeri istedi tekrar 1500 üzeri çıkarsa alttan bakıcam dedi. 4200 lerde çıktı değerim alttan baktığında keseyi gördük. 6+2 de de yine karnımdan bakıldığında görülmedi alttan baktı bebeği ve kalp atışını gördük ama duymadık. Benim rahmim tersmiş arkaya dönükmüş o yüzden karnımdan görülmüyor