Esmayllmz_ Kızlar kullanan var mı yenıdogan bebek için kullanan benım göğsüm çok kötü yarıldı dayanamıyorum acısına denesem bebek emer mi veya yine acır mı ?
ogrencianne35 Esmayllmz_ ben 4.aya kadar kullandım kızım sonra eliyle onu atıp memeye yapıştı hala yara göğüs ucum 6 aylık kızım geçmiyor