Yasafi-23 Kızlar pandemiden dolayı özele geçmeye karar verdim doğuma. Sezaryen olacağım. Sezaryen anında eşin yanımızda olmasına izin veriyorlar mı?
Semiha_ Yasafi-23 benim doktorum evliliği etkilediği için eşimi almamıştı doğuma bende 1 hafta önce sezeryan ile doğum yaptım haklıydı 🙂