Cemresra
Cemresra sağlıkla alın inşallah, kıskançlık her zaman oluyor olacaktırda bence, ben karnıma dokunduruyorum anlatıyorum ona anne karnındaki resimleri gösteriyorum kızıma, oda yatarken dua ediyor, Allahım annemi babamı bebeki koru diyor, hangi bebeki diyorum annemin karnındaki bebeki diyor amin diyip uyuyor doğunca da kıskanacak ama rutinde bebek olunca, ilk çocuğa daha önem vermek gerekiyormuş bir çocuk psikoloğu a gitmiştik ilk çocuk uyuyunca diğer çocukla ilgilenilmeli dedi bize