Bencede beklemeyin ve gidin benim de aynısı olmuştu doktorum kese çevresinde kanaman var ,düşük riskin var iyi ki gelmişsin demişti.Progesteron başladı ve pruluton iğne verdi sadece 1 defa vurulmam yetmişti diğer hafta ki kontrolümde geçmiş demişti doktorum.Ayrıca bol bol dinlen ve su iç demişti…Geçmiş olsun ama ihmal etmeyin bi muayeneye gidin derim 🌸😊