Sedadefne01 Kızlar 3. gün önce tetanoz aşısı oldum ve kolumun ağrısı geçmedi taş gibi olmuş ve şişliği inmiyor kolumu kaldıramıyorum resmen 🥺 böyle olan varmı ne yapmalıyım bilmiyorum ilaç da içmek istemiyorum.
Saelif Sedadefne01 meraba bende asi oldun ama hic bole durum yasamadin siserse hemsire buz koy demisdi sizde buz koyabilirsiniz
Denizvegokyuzu Sedadefne01 Ben iki dozuda oldum çok şükür fazla bı ağrı sizi yaşamadım. Ama ağrı olursa soğuk kompleks uygulamamı söylemişti hemşire deneyebilirsin. Çok geçmiş olsun canım 🤗
selinneker Merhaba bende tetanoz alışı vurulduğumda bir haftaya yakın ağrı oldu. İlaç kullanmadım sonrasında kendiliğinden geçmişti.
Sedadefne01 seymatpl Benim de mi o kadar sürecek acaba ya internette 48 saat veya en geç 3 gün diyor 🥺
Esolin Asiyi olurken kendinizi kastiysaniz sismis olabilir buz koyabilirsiniz , ben oldugumda sislik olmadi ama agrim cok oldu bir haftaya ancak gecmisti buz koy demislerdi banada pek ise yaramadi ama denemekte fayda var 🙈☺️
EsengulC Sedadefne01 ilk dozu pazartesi oldum şişlik yok ama ağrım çok oldu salı günü bugün hafifledi biraz bi.iki.güne geçer diye umuyorum
Elife_mn Sedadefne01 buz koy istersen bana hemşire öyle dedi çünkü ben aşı olalı 2 hafta oldu ve hala şiş
Benferus Sedadefne01 pazartesi oldum aşıyı bugün 3. Gün resmen koluma felç indi. Geceleri daha çok ağrıdı çok zorlandım ve daha ilk doz 🤦🏻♀️