aysnrbysl Arkadaşlar benim ilk öğrendiğimden beri yüksek çıkıyormuş tansiyonum 33 haftaya girdik bugün tansiyonumu ölçtüler 14.10 cıktı bana ilaç verdi bugün bide baş aşağı dönmüş dedi Böyle olup erken doğum yapan var mı endişe ediyorum
Busra2013 aysnrbysl tansıyon yukseklıgını nasıl anlıosunuz benım suan sag kulagım nabıx gıbı pıt pıt atıo ama agrım sızım yok nıe oluyor boylr
gizemduverr aysnrbysl canım bende tam 39. Haftamdayim Allah izin verirse yarın sezaryene alinicam dün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum normal doğum olabilirdi gayette elverişliymis yapim normal doğum için ama şu 1bucuk aydır tansiyon olayıyla başa çıkmaya calisiyorum ama bir türlü düzelmedi ilaçta kullanıyorum yükseldiği için sezeryana alıyor doktorum
okuyor Busra2013 bende baş dönmesi ve kusma olmuştu. Bir de gözlerim bulaniklasti. Tansiyonum çıkıyormuş
aysnrbysl Busra2013 doktorda tansiyonumu olctuler ordan anladılar bide sürekli tansiyonumu not ediyolarmis ondan da anladilar ilac yazdı doktor kullanmam icin
aysnrbysl Busra2013 evet canım anormal bisey olsa söyler doktor benim 1 ay öncede yüksekti bugun kontrole gitigimde de yuksek cıktı hemen ilac verdi doktorum