Burada çok denk geldim bazı annelerimiz bebeklerinin kilosunu yazıyorlar birileri alta hemen yazıyor bebeğinizin gelişimi geride sanki bir sorun mu var şöyle böyle ne kadar ayıp ya biraz karşıdaki insanın psikolojisini düşünmek lazım, neticede o da bir anne ve bebeği için endişeleniyor yapmayın bunu her bebek aynı değildir gelişim süreci farklıdır, sonuçta doktorlardan iyi bilemeyiz onlar sağlıklı bir sorun yok diyorlarsa eğer bize laf etmek düşmez insanların içine su serpmek yerine daha çok panik ediyorsunuz..