Burcinhangul Kızlar hapsurdukca sanki kasığımdan bir şey kopuyormus gibi canım yanıyor normal mi yaşayan var mı ? 6+6 yiz bu arada korkuyorum birşey olmaz değil mi
MerveeD Burcinhangul ayy ilk haftalarda beeenn. Cok korkuyordum ama cok sukur bırsey olmadı 17 haftalık olduk
alyabebekkk Burcinhangul canım hapşırırken veya öksürürken eğilmeye ve alt tarafını tutmaya çalış böyle gelişine hapşırma
Hatice1anne Ben de çok korkardım çok da hapşırırdım ama bir şey olmadı şükür. Hapşırırken kendinizi tutmayın içinize hapşırmayın ben genelde kendimi serbest bırakıp ağzım açık hapşırıyordum . Bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Burcinhangul Hatice1anne gebelikten önce bende ağız açık hapşırma ne hiç bilmezdim hep kedi gibi çıkardı 😂 ama kasılmasın diye düz hapsiriyorum da yine de içimden birşey kopuyormus gibi acıyor