Asiyyee Selam annelerim 31+1 günlüğüm bugün kontrolum vardı 1400 cıktı bebegimin kilosu doktor küçük dedi cok moralim bozuldu sizinkiler nasıl🥺🥺🥺
Liyuzamom Asiyyee benim tam 30 da 1552 gramdı. Sabahları kesin yoğurt haşlanmış yumurta kaşar peyniri ye eksik etme. Ama ilerleyen zamanlarda alır kilo. Birde sağlıklıysa hiç takılma.
Asiyyee Liyuzamom sağlığına hic bisey demedi cok şükür sadece kilosuna az dedi 1600 1700 olmasi lâzımdı dedi kilosu önemli degil sağlıklı yerinde olsun her cocuk ayni olmas diyorum ama sanki ben bakamiyirmusum gibi hissediyorum
Nnurdan Asiyyee cnm hiç alakası yok her çocuk bir olmaz belki minyon bir bebek doğuncada toparlar sağlıklı olsunda
Liyuzamom Asiyyee hayır seninle alakalı bi durum değil bence ya bu kadar düşünme sen streste iyi olmaz çünkü. Ara öğünlerde muz süt falan tüket
Aslanay Benimde sizinle aynı ama olması gereken kilo ortalama bu zaten önemli olan gelişim geriliği yaşamasın.. benim seker yüzünden plasentadan kan akısı yavas beslenme sorunu varmıs ama kilo ideal dedi karın cevresi bir hafta kücük demişti doktorum
Sedabalikkk Şuan 27 haftalığız 1540 gram dedi doktorumuz biraz az gibi sizin ama endişe etmeyin bol bol meyve yiyin