Kbrbrhnn Ya kızlar genital bölgede batma mı desem sızlama mı desem öyle bir ağrı oluyor ara ara. 12+1′iz. Allah korusun açılma falan olmaz değil mi bu dönemde, bilen varsa beni aydınlatabilir mi yaa endişe ediyorum. Kontrolüme 1 hafta var daha.
Zarifhnm1 Kbrbrhnn zonklama gibi oluyordu benim o haftalarda doktorum benek büyüdüğü için Rahime baskı yapıyor orada vajina girişine vuruyor demişti
Kbrbrhnn Deniz2961 İnşallah yaa, teşekkür ederim. Daha önce bir düşük yaptım o yüzden bu kadar endişe ettim
Kbrbrhnn asyaninanneyim Ay ne bileyim aklımı kurcaladı yaa 🤭 Daha önce düşük yaptım o yüzden böyle en ufak şeylerde panik oluyorum elimde olmadan
asyaninanneyim Kbrbrhnn allah korusun icini ferah tut canım. Bak ben 32 haftalık hamileyim ev tasıdım yerleşmeye çalışıyorum grip oldum hala kcıımın üstüne oturmuyorum. 🤦🏾♀️
Kbrbrhnn asyaninanneyim Allah razı olsun canım, çok geçmiş olsun dikkat et yorma kendini. Yardım edecek biri varsa dinlenmene bak sen elinden geldiğince. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
asyaninanneyim Kbrbrhnn amin inşallah canım benim malesef dogudayız kimsem yok eşimden baska o da sağ olsun elinden geleni yapıyor 💜 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Kbrbrhnn asyaninanneyim Anladım canım, Rabbim yardımcınız olsun. Ben de aynı doğudayım, hangi ildesiniz acaba 😊