Kızlar ben 9. Haftamdan bu yana mide yanması çok çektim hala da çekiyorm şimdi 37+3 üm özellikle gece uyurken çok kötü oluyorum ne şurup ne hap ne çiğneme tableti kullandıktan kısa bir süre sonra mide yanmalarım tekrar başlıyordu eşimin de midesinde reflüsü var oda çk mide yanması ağrısı çekiyor bize çok faydası oldu belki size de olur bilmeyenler için tavsiyem 2 3 tane kuru fasulye yutun kesilmesi bir oluyor ve uzun bir süre yanma ağrı tekrarlamıyor dün gece 10 kere uyandım midemin yanmasından annemin tavsiyesi eşime 3 tane verdim kendim de 2 tane yuttum sabaha kadar aralıksız uyudum bilmeyenlerin bilgisi olsun istedim mide yanmasına son kesin çözüm deneyip onaylanmıştır 😁😁