Merhabalar bir düşük bir kimyasal gebelik geçmişim var. Cumartesi, pazartesi ve bugünü değerlendirdik. Bugün 17. gün ve ovülasyon testi pozitif çıktı. Yarın ve cumayı da değerlendirmem gerekiyor mu? Her yerde farklı yazıyor. Yoksa yarını boş geçip cuma mı olmalı?