Esraema anladım canım ben normalde Muğla’da oturuyorum Muğla’da bir doktora gidiyorum fakat detaylıya çağrı beye gelmiştik aynı zamanda amniyosentez de yaptırdım çağrı hocaya. Buradaki doğum ücreti çok uçuk bir rakam olduğu için ben de artık çağrı hocayla devam etme kararı aldım. Muayene ücreti ne kadar çağrı hocanın peki bilginiz var mı