2melekannesii___ Tubadgn_ Ben 14 haftaya kadar bos bulantim dahi olmadi simdi 2 gunde bir bulantim oluyo 🙄
asyaninanneyim Tubadgn_ yoo benimki kız hurafeciler banada erkek dedi. Kızım beni ne kusturdu, ne iğrendirdi ne bir gün zehir etti hamişliğimi cok sükür cok güzel geciyo 32. Haftadayız
Tubadgn_ Sedai- alakası yok o zaman benim ilk hamileliğim erkek bebek olmustu şimdiki henüz belli değil
Afyy Haftadayım kız bebek bekliyorum ve hiç kusmadım hatta herhangi bir yiyecekten tiksinmedim bile ☺️
Bebetonunannesii Benim bulantı oldu ama hiç kusmadım. Yapı ile alakalı ya normaldede kusabilen bi insan deilm zaten
Denizvegokyuzu Tubadgn_ Haftadayiz bulantılarım hala geçmedi Malesef.. kuusmalarda arada bı yokluyor daha rahatı göremedim 🙄🤷🏻♀️